Etikete Ait Yazılar

tecavüz hikayeleri

2478 okunma Taksiye binen kadına tecavüz ettim

Taksiye binen kadına tecavüz ettim

Merhaba arkadaşlar. Seks hikayesi okumayı seven herkes için ben de kendi seks hikayemi yazmaya karar verdim. Ben taksi şoförü olarak çalışan bir adamım. Hikayem ise bir gün taksime binen evlat yüzlü sarışın ve mankenler kadar güzel bir hatunla aramda yaşandı. Yolda giderken seksi hatun bana bir marketin önünde durmamı söyledi. Dediğini yaptım ve hemen gidip […]

1681 okunma Hepsi birden anneme tecavüz etti

Hepsi birden anneme tecavüz etti

Ben 1) yaşındayım Elazığ’da yaşıyorum adım Timur . 37 Yaşında Şevval adında çok güzel ve sexsi bir annem mevcut. Bundan 5 gün kadar önce dayımın evine annemle beraber gitmiştik ve akşam eve dönmek için yola çıkıp minibüse atlatık. Kalabalık bulunduğu için ayaktaydık. Bir süre yol aldıktan sonra iki bireyin annemin arkasına ve yanına gecerek ona sürtündüğünü […]

2544 okunma Gay Tecavüz hikayem

Gay Tecavüz hikayem

Bu anlatçağım hikaye benim hayatımda çok önemli bir yeri olan hikayedir.ozaman 17 yaşındaydım ve cinsel kimliğim biraz garipti yani hem kızlardan hemde erkeklerdenden hoşlanıyordum öyle erkek arkadaşlarımdan filan hoşlanmazdım ama porno fimlerde kadınları siken koca sikli erkekleride canım çekerdi hiç illişkim olmamıştı bir kızla olmuştu sadece oda çok önemli değildi bir gün yaz akşamı arkadaşlarımla […]

1402 okunma Yengem içime boşalma diye yalvardı

Yengem içime boşalma diye yalvardı

Merhaba sevgili sex hikayeleri okuyan beyler ve bayanlar sizlere içinde sır gibi tuttuğum hikayemi anlatacağım,hikaye dediğime bakmayın %100 yaşanmış ve gerçektir.ismim sulh, Kocaeli’nde yaşıyorum 24 yaşında epey bir kendine bakan bir o kadarda erotik işlerle sabıkası olan biriyim, hayatımın büyük bir bölümü bu işlerle ve sporla geçiyor bayağıda kaslarım mevcut ve benden 2 yaş küçük […]

712 okunma Ormanda kıza tecavüz ettim

Ormanda kıza tecavüz ettim

Şimdi sizlere sex hikayemi anlatıcağım yıllardır içimde tutuğum sikiş daha doğrusu tecavüz hikayemi anlatıcam,kim ne derse desin yol kenarında gördüğümüz her kız bize orospuyu anımastır hele birde otostop çekiyorsa. Bir pazarlama şirketinde çalıştığım için işim hep yollarda geçiyor.. şehirler ilçeler falan filan.. Bir gün gene sipariş almak üzere öteki bir şehre yol almıştım. Tek başımaydım […]

544 okunma Komşumuzun Kızını Bağlayıp Çatır Çatır siktim

Komşumuzun Kızını Bağlayıp Çatır Çatır siktim

Merhaba arkadaşlar, bu tip hikayeleri resimlihikayeler.net normalde bu tip mecralarda paylaşma arzusu arasında değilim ve kimseyede misal olmak istemem ama başımdan geçen bu nefes kesen  olayı birilerine anlatmama gerekiyordu ki sizlere anlatıyorum. Umarım beni normal karşılar ve umarım hak verir empati yaparsınız. Neyse, lafı fazla uzatmadan olayı anlatayım. Dediğim benzeri sevil sabahtan akşama kadar ilave rusya ve […]