Kategoriye Ait Yazılar

aldatma-hikayeleri olgun-sex-hikayeleri porno-hikayeleri sex-hikayeleri sex-itiraflari sikis-hikayeleri

1726 okunma azgın görümcem kendini siktirmeye çıktı

azgın görümcem kendini siktirmeye çıktı

Aslında çok karmaşık olan bu seks hikayemi size de anlatmak istiyorum. Umarım karmaşanın içerisinde kendimi size net olarak ifade edebilirim ve siz de benim hikayemi zevk alarak okuyabilirsiniz. Çok detaylı bir şekilde hikayemi anlatacağım için baya uzun olacak. Benim amacım sizi sıkmadan daha detaylı ve akıcı bir şekilde anlatmaya çalışacağım. Beğenerek ve sıkılmadan hikayemi okumanızı […]

992 okunma Çalıştığım bankada çaycıya bile verdim

Çalıştığım bankada çaycıya bile verdim

Merhaba arkadaşlar ben Duygu. 43 yaşında dul bir bayanım. Kocamla yaklaşık 15 yıl önce ayrıldık. Daha sonra da hiç evlenmedim. Bankada iyi bir pozisyonda çalışıyorum. Maddi durumum da oldukça iyi bu nedenle etrafımda çok fazla erkek var. Bu olay da bankaya gelen genç bir müşteri ile aramda yaşandı. Ben o dönemlerde bankada müdür yardımcısıyım. Bu […]

1120 okunma banyoda kendimi kaptırdım anneme daldım

banyoda kendimi kaptırdım anneme daldım

Merhaba arkadaşlar. 11 yıl önce başımdan geçen bir seks hikayemi sizlere anlatmak istiyorum. Eşimi tatile yollamıştım ama benim çok fazla işim vardı o yüzden hiçbir yere kıpırdayamadım. Ben de 50 yaşındaki annemle kalmaya karar verdim. Bu arada ben 30 yaşında bir adamım. 10 yıl önce babam vefat ettiği için annem yalnız yaşıyor. Annemin yaşının 50 […]

614 okunma öyle bir tayt giymişki dayanamadım siktim

öyle bir tayt giymişki dayanamadım siktim

Spor benim için hayatın en önemli şeyidir. Son zamanlarda iş yoğunluğundan en çok sevdiğim şeye fazla zaman ayıramaz hale gelmiştim ama yine de zaman buldukça sahile inip spor yapmaya çalışıyordum. Sabah koşusu benim için kahvaltı gibi gerekli bir şey olmuştu artık. Yapmazsam kendimi bir türlü rahat hissetmiyordum. Sanırım spor sayesinde günlük yaşam kalitem de düzeliyor […]

593 okunma o kadar kiloluydu ki parayla siktim

o kadar kiloluydu ki parayla siktim

Merhaba arkadaşlar beş yıl önce başımdan geçen bir seks hikayesini sizlere de anlatmak istiyorum. Ben Murtaza genelde kendine kız arkadaş edinen biriyim. Erkek ortamında çok fazla am göt muhabbeti olduğu için onlarla sohbet etmeyi pek sevmiyorum. Ama kız arkadaşlarımla aklınıza gelen her konuda sohbet edebilirim. Hatta bu konular içerisinde cinsellik ilk seks falan da vardır. […]

968 okunma bana yazan gay masörü siktim

bana yazan gay masörü siktim

Selam daha çok yeni 2 gün önce başımdan geçen olayı sizlerle de paylaşmak istiyorum. 25 yaşındayım ve gayim. O hafta çok çalışmış ve yorulmuştum. Her yerimin kaskatı olduğunu görünce biraz masaja giderek rahatlamak istedim. O gün otele gittim ve masaj salonuna girdim. Tabi büyük şans bana erkek bir masajcı denk geldi.  Masör hemen yanıma gelerek […]

1849 okunma grup sexte ilk deneyimim

grup sexte ilk deneyimim

Selam ben nilay nişanlım Ahmet ile oldukça iyi anlaşıyorduk onu çok seviyorum gerçekten bir kadının isteyebileceği bütün özellikler onda toplanmış durumda çok sosyal bir çevresi olan Ahmet bir gün beni arayıp akşama bir arkadaşıyla sevgilisinin bizi evlerine çağırdıklarını onlara gideceğimiz söyledi tamam dedim kabul ettim akşam için kendime güzel bir elbise aldım kırmızı renkli taşlı […]

695 okunma OLgun Kadın beni çileden çıkarttı ve sonucu

OLgun Kadın beni çileden çıkarttı ve sonucu

Merhaba arkadaşlar.Benim adım Cevdet.Şu an İstanbul Teknik Üniversite’ sinde okuyorum.Geçen gün arkadaşları ile kampüsün cafesinde oturuyorduk ve bir anda konu döndü dolaştı herkesin lise çağlarındaki anılara geldi.Arkadaşlar yok anlatmam vallahi olmaz falan filan diye önce itiraz ettiler.Ama sonrasında onlar da çaktı davayı, yanımızdaki kızları seks muhabbeti açarak tongaya düşürmeye çalışıyorduk.Muhabbeti hoş karşılayıp düşeni de eve […]

690 okunma Yaşlı Adamın Genç Kızı Sikişi Resimli Hikaye

Yaşlı Adamın Genç Kızı Sikişi Resimli Hikaye

Gençler herkese merhaba bir kaç hikaye okuduktan sonra benimde geçen sene yazın başımdan geçen bir olayı sizinle paylaşmak istedim,sanırım Temmuz ayıydı,yengeniz oğluna kalmaya istanbula gitmiş bende Balıkesir de evde tek kaldım 20 gün istanbul da kalacaktı,saat 8 gibi hava serinleyince dışarı çıkıp biraz yürüyüp gelirken alış veriş yapar gelirim diye düşünüyordum,üstümü değiştirdim ve biraz gezmek […]

555 okunma OLgun Bankacı Kadını Sikiş Hikayem

OLgun Bankacı Kadını Sikiş Hikayem

Herkese merhaba ben dul bir kadınım eşimden ayrılalı 15 sene oluyor,o günden sonra bir daha evlilik düşünmedim bekarlık sultanlık dediler bede sultanlığımı yaşadım kısa süreli ilişkilerim oldu hep,şimdi size başımdan geçen bir olayı anlatacağım,bankada müdür yardımcısı olarak çalıştığım dönemlerde,bankaya gelen genç bir adamın sorun çıkardığını yüksek sesle bankacıyı azarladığı fark edince odadan çıktım ve olaya […]